Verkoop sieraden en andere producten

Om fondsen voor onze projecten te werven, verkopen we handgemaakte sieraden en accessoires uit Ghana en andere fairtrade producten. Dit doen we op markten en binnen de eigen kenniskring. De opbrengst van deze producten komt ten goede aan onze projecten.

De sieraden worden in workshopvorm gemaakt in de opvang van Mother Cares, onder leiding van een docente uit Accra, de hoofdstad. Zij komt eens in de zoveel tijd langs om de kinderen technieken en modellen te laten zien. De kinderen gaan hier zelf mee aan de slag. Vervolgens worden de sieraden in Ghana verkocht, zodat de workshops in stand gehouden kunnen worden. Stichting Bewa Ghana koopt een deel van de sieraden van Mother Cares om ze hier te verkopen of als geschenken aan onze donateurs te geven.

Veel van de sieraden zijn gemaakt van gerecycled glas. Hier kun je lezen en zien hoe die kralen worden gemaakt en bij Mother Cares terecht komen.

Ook zo’n handgemaakt sieraad kopen? Neem contact met ons! Op Facebook (ook te zien zonder account) kun je zien welke producten we op dit moment in de verkoop hebben.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Terug naar overige projecten