Tot snel!

Wij werken aan een vernieuwde website!

We zijn binnenkort weer online. Wil je een melding krijgen zodat je als eerste onze nieuwe site kunt bekijken? Vul hier onder je e-mailadres in. Bedankt voor je interesse!

Ilse, Lola & Mirian
Ad & Hans

Stichting Bewa Ghana

Het ontstaan van Stichting Bewa Ghana gaat terug naar 2006, toen Lola voor het eerst naar Ghana reisde. Sindsdien woont zij ieder jaar een periode in het West-Afrikaanse land. Sinds 2012 komt Ilse er ook jaarlijks en zijn we officieel geregistreerd als stichting. We faciliteren onderwijs voor kinderen en ondersteunen jongeren bij hun stap naar zelfstandig wonen. Doordat we ANBI-geregistreerd zijn bij de Belastingdienst, is je gift fiscaal aftrekbaar. Weten hoe je kunt helpen? Laat je e-mailadres achter of neem contact met ons op via info@stichtingbewaghana.nl. Tot snel!