Donateur worden

Kies hier welk project je wil steunen. Er volgt een keuzemenu met meerdere betalingsopties. Wil je gebruik maken van automatische incasso (zowel eenmalig als periodiek)? Kies dan voor de optie ‘sms-machtiging’. OLYMPUS DIGITAL CAMERALet op: over de donaties die via de betaalmodule binnenkomen, moeten wij 10% afdragen. Dit zijn kosten voor de module en tussenpersonen. Op dit moment zijn er drie manieren om te doneren zonder deze overheadkosten, namelijk door het geven van een cash gift, het overmaken via je bank en het invullen van een papieren machtigingsformulier (mail ons even, we sturen het je graag toe). We begrijpen dat de module gemakkelijker werkt en vandaar dat we deze ook graag aan onze donateurs willen aanbieden. Helaas kunnen wij niet om de kosten voor de donatiemodule heen. De overige 90% van je gift wordt overigens, uiteraard, voor de volle 100% voor onze projecten gebruikt!

Wil je een ander bedrag of op een andere manier doneren? Neem contact met ons op via info@stichtingbewaghana.nl. Je kunt er ook voor kiezen om bijvoorbeeld samen met een vereniging of vriendengroep een bepaald project te sponsoren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Algemeen en overige projecten

Algemene gift
Algemene ondersteuning Mother Cares Orphanage and Welfare Home
Sociale activiteiten Mother Cares Orphanage and Welfare Home