Summer Experience

In de maand juni organiseren enthousiaste ondernemers uit Boxtel de Summer Experience. De Experience bestaat uit drie onderdelen:

• De Summer Body Shape Challenge: vijftien deelnemers krijgen gedurende één maand sport- en voedingsadvies met als doel minimaal vijf kilo af te vallen vóór de zomer. Daarnaast krijgen ze vele extra’s zoals zonnebank en sauna.
  • De Feel Good Do Good Fair: van 14:00 tot 18:00 een gezellige markt met allerlei kraampjes op het gebied van beauty, health en lifestyle.
  • De Summer Experience Party: van 20:30 tot 02:00 een knalfeest om de maand af te sluiten. Met optredens van Henk Dissel en De Dorini’s, plus een loterij waar allerlei prijzen te winnen zijn waaronder een gloednieuwe flat screen van Philips.

De opbrengst van de Summer Experience gaat voor een deel naar Pink Ribbon en wordt verder gedoneerd aan Stichting Bewa Ghana. Wij hebben het gekoppeld aan ons speeltuin project. Hieronder lees je meer over de verschillende onderdelen.

Pas jij net niet meer in dat leuke zomerjurkje van vorig seizoen?
Fijn dat de zomer eraan komt, maar in bikini aan het zwembad? No way!
Je had al fit willen zijn, maar je bent nog niet eens begonnen?

Dan hebben Coach Esther en Daniel’s gym in samenwerking de oplossing voor jou!
We helpen je om in 4 weken minimaal 5 kilo kwijt te raken, strakker & fitter te worden.

Zo gaan we te werk;
• 4 weken lang, krijg je persoonlijke begeleiding bij het afslanken en sporten
• 1 keer per dag gebruik je een super lekkere, gezonde maaltijdvervanger van Straight away inclusief een aangepast voedingsschema
• je krijgt 30 lekkere, slanke recepten
• 4 weken lang 2x per week Small group training bij Daniel’s Gym

Daarbij krijg je ook nog eens een heleboel leuke extra’s cadeau’s!
• je mag 4 maal gratis onder de zonnebank bij Daniel’s Gym
• je krijgt 8 maal gratis infrarood sauna bij Daniel’s Gym
• een kappersbehandeling bij Iris Kappers inclusief een heerlijke hoofdhuidmassage
• 20% korting bij Natasja Fashion
• 20% korting bij Brabant Sport op je sportoutfit
• Je bent erbij op de Summer Feel Good Fair op 30 juni bij Daniel’s Gym waar je ook nog met een goedgevulde goodiebag naar huis gaat
• En als klap op de vuurpijl krijg je één entreekaart voor de Summer Experience Party!

En wat we ook nog belangrijk vinden is om een goed doel te steunen. Daarom gaat een deel van de opbrengst van de Party naar Pink Ribbon en naar een weeshuis in Ghana, van de Stichting Bewa Ghana!

Normaal betaal je voor dit complete pakket € 245,00
en bieden we nu aan voor de actieprijs van:

€ 99!

Er is slechts plaats voor 25 deelnemers en vol = vol!

Als jij weer in je zomerjurkje wilt passen, in bikini wilt en fitter wilt worden, neem dan snel contact op met Esther om je aan te melden voor deze challenge zodat jij alvast verzekerd bent van deelname!

De actie start op 29 mei en eindigt op 30 juni.

Deze actie kun je volgen op Facebook.

Na een maand hard werken, is het tijd voor ontspanning. Op vrijdagmiddag 30 juni 2017 vindt de Summer Feel Good Fair plaats. Van 14:00 tot 18:00 uur zullen we jullie vermaken met van alles op het gebied van beauty en lifestyle tijdens Feel Good Do Good bij Daniel’s Gym aan de Markt in Boxtel.

Het aanbod is heel divers. Op het gebied van beauty kun je denken aan iemand die kleur/kledingadvies geeft, een nagelstyliste, kappers, iemand die wimpers zet. In de health hoek staan kraampjes waar je bijvoorbeeld een consult Engelenkaarten kunt nemen of een heerlijke massage. Bij de lifestyle-kraampjes kun je terecht voor mooie sieraden (onder andere van ons, lees er hier meer over) en geurkaarsen voor in huis. Ook aan de kinderen is gedacht. Zij kunnen zich laten schminken en er is een uitgebreide knutseltafel.

Verder zijn er hapjes, waaronder verse sushi, en is er muziek door Dave Hanhart en Karin van Tooren.

Bezoekers kunnen bovendien op sportieve manier de goede doelen ondersteunen. Voor één euro kunnen zij verschillende apparaten gedurende vier minuten uitproberen. Doel is om gedurende het hele event continu minimaal één persoon in beweging te hebben.

Tijdens dit deel worden de deelnemers van de Summer Experience in het zonnetje gezet en wordt bekend gemaakt hoeveel kilo zij gezamenlijk zijn afgevallen.

19366343_1531802920164260_6876896844808925722_n

Op vrijdag 30 juni sluiten we de challenge af met een benefietfeest in Partycentrum de Adelaar. Gratis entree voor de deelnemers van de Summer Body Shape Challenge, anderen betalen €10 voor een kaartje. Daarmee krijg je entree, één consumptie en gedurende de avond hapjes. Er zijn optredens van de bekende Nederlandse zanger Henk Dissel en zangduo de Dorini’s. DJ Frank Stans draait de avond aan elkaar met afwisselende muziek. Voor ieder wat wils!

Op de avond zelf kun je een kaartje kopen voor een loterij. De hoofdprijs is een gloednieuwe 43″ televisie van Philips. Verder zijn er allerlei cadeaus te winnen zoals een high tea en een kappersbehandeling.

Kaartjes zijn te koop in Boxtel bij kapsalon Iris Kappers, modewinkel Natasja Fashion en partycentrum de Adelaar. Wij kunnen ook kaarten voor je kopen, mail ons of neem contact op via Facebook.

Voor het feest is op Facebook een evenement aangemaakt.

18422335_808495355982685_5257041700310095975_o