Ghana 2015!

De tickets zijn weer geboekt: Ghana 2015 staat op de agenda! Lola en Ilse zullen met hun partners Jan en Niels, en zus Bibi op 18 februari naar Accra vertrekken voor een verblijf van bijna vier weken. Op de planning staan een aantal dagen strand, een korte rondreis in het zuiden van Ghana en mogelijk nog wat dagen richting Kumasi en/of Tamale in het noorden. Verder is de reis vooral bedoeld om onze projecten te bezoeken en te kijken hoe het gaat met de kinderen van Mother Cares Orphanage and Welfare Home en andere vrienden in Agona Swedru. Tegen die tijd houden we jullie uiteraard op de hoogte via de website en Facebook. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om de voorbereidingen te volgen.

Overigens worden de tickets en verblijfskosten door de reizigers zelf betaald, hiervoor worden geen inkomsten van de stichting gebruikt.

Update: wegens omstandigheden moesten Niels, Jan, Ilse en Lola hun reis verplaatsen naar april. Bibi vertrekt wel op de geplande datum!