Gratis doneren via goededoelshop!

Gratis doneren – het klinkt te mooi om waar te zijn. Toch kan het, en heel eenvoudig. Via www.goededoelshop.nl kun je online winkelen bij ruim 300 bekende webshops (waaronder Zalandobol.comWehkampCheapTickets.nl,ICI Paris XL, etc.) en gaat er per aankoop een donatie naar jouw goede doel. Hoe dat kan? Het wordt uitgelegd op de website van goededoelshop.nl:

Normaal gesproken als je een aankoop doet via internet, gaat er een ”bonus” naar de webbeheerder. Dit heet ook wel affiliate marketing. Via Goededoelshop.nl gaat dit deel van jouw aankoop naar het goede doel van jouw keuze en daarom kost het jou helemaal niets extra! Je shopt dus bij dezelfde winkels voor dezelfde prijzen, alleen gaat er nu een deel van je aankopen naar minderbedeelden.

De hoogte van de donatie, hangt af van de webshop waarbij je een bestelling plaatst. Per bestelling levert het misschien maar een paar euro’s op, maar wanneer velen dit doen, zorgt dat voor onze stichting voor een grote stroom extra inkomsten! En die kunnen we goed gebruiken, voor de verschillende projecten die we hebben lopen.

Hoe werkt het? 1) Ga naar http://www.goededoelshop.nl en ga naar “Log in”. 2) Klik op “Ik ben nieuw” en creëer een account of log in als je al geregistreerd bent. 3) Kies bij “Goede doelen” je favoriete doel (Stichting Bewa Ghana, hopen we!) en ga door naar “Shops”. 4) Kies je favoriete webshop. 5) Je komt op de webshop terecht, waar je gewoon kunt winkelen, met je eigen account van die webshop. Na het shoppen krijg je een bevestigingsmail van de webshop met de bevestiging van je aankoop én een mail van goededoelshop.nl met de hoogte van jouw donatie.

Dus koop je wel eens online? Kijk dan eerst op goededoelshop.nl of de winkel van je keuze is aangesloten. Zo ja, dan kun je op deze manier gratis en eenvoudig een bijdrage leveren aan onze stichting!

Veel winkelplezier!